Op MijnOrganisatie logt u in met eHerkenning. MijnOrganisatie is de beveiligde omgeving waarin organisaties aangesloten bij PFZW en hun administratiekantoren de pensioenadministratie en organisatiegegevens kunnen beheren. Heeft u nog geen eHerkenning? Vraag uw eHerkenning dan direct hieronder aan.
eHerkenning is één veilige digitale sleutel, waarmee u toegang krijgt tot de online dienstverlening van verschillende (overheids)organisaties.
Met eHerkenning logt u veilig, eenvoudig en op één manier in bij verschillende organisaties. Denk bijvoorbeeld aan de Belastingdienst, UWV en binnenkort ook MijnOrganisatie van PFZW. eHerkenning is persoonsgebonden en biedt voordelen:
Heeft u nog geen eHerkenning? Afhankelijk van het gebruik heeft u voor eHerkenning een bepaald betrouwbaarheidsniveau nodig. Voor MijnOrganisatie is dat betrouwbaarheidsniveau EH3. Dit niveau heeft u ook nodig voor de Belastingdienst en UWV. De dienst waarvoor u moet kiezen is MijnOrganisatie van PFZW.
U vraagt eHerkenning niet bij PFZW aan, maar bij erkende leveranciers. Aan de aanvraag en het gebruik van eHerkenning zijn kosten verbonden. Die verschillen per leverancier. U bepaalt zelf bij welke leverancier u eHerkenning aanvraagt. U kunt voor eHerkenning een vergoeding aanvragen van € 24,20 (inclusief BTW) per jaar. De vergoeding vraagt u aan bij de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland.
Hebben meer medewerkers van uw organisatie toegang tot MijnOrganisatie? Dan heeft u voor iedere medewerker een eHerkenningsmiddel nodig.
Heeft u uw pensioenadministratie uitbesteed aan een administratiekantoor? Dan kunt u uw administratiekantoor machtigen om namens u met eHerkenning in te loggen op MijnOrganisatie. U machtigt uw administratiekantoor op uw profielpagina op MijnOrganisatie. Uw administratiekantoor kan zelf eHerkenning aanvragen.
Maakt u al gebruik van eHerkenning? Dan verandert er voor u niets. Ook na 1 maart logt u met eHerkenning in en krijgt u toegang MijnOrganisatie.