Welkom bij PFZW

U bent nieuw bij PFZW en heeft een administratiekantoor voor uw pensioenadministratie.

Dit regelt u

In drie stappen start u de pensioenadministratie op. Uw administratiekantoor doet de rest. Wij sturen u elke maand een e-mail met een melding dat uw factuur online voor u klaarstaat.

Stap 1. Controleer uw administratiekantoor

Een machtiging is noodzakelijk om de pensioenadministratie voor uw organisatie te mogen beheren. Log in op MijnOrganisatie, ga naar ‘Profiel’ en vervolgens ‘Organisatie’. Controleer of de machtiging van uw administratiekantoor gelukt is.

Controleer uw machtiging

Ziet u een link ‘Machtigen administratiekantoor’? Dan is uw administratiekantoor nog niet gemachtigd. Een beheerder (gebruiker van MijnOrganisatie met profielrechten) kan de machtiging regelen.

Stap 2. Controleer maandelijks uw pensioenadministratie

Als uw administratiekantoor is gemachtigd, informeren wij het hen over de te nemen stappen. Zij zorgen voor:

  • het aanmelden van uw medewerkers;
  • een koppeling tussen uw salarisadministratie en onze pensioenadministratie;
  • het op tijd en correct aanleveren van de pensioengegevens (maandelijkse of vier-wekelijkse pensioenaangifte)

Let op! U blijft er zelf verantwoordelijk voor dat uw administratiekantoor dat op tijd en correct voor u doet. 

Snel en gemakkelijk uw pensioenadministratie inzien en controleren

Stap 3. Ontvang en betaal uw eerste factuur

U ontvangt voortaan elke maand een e-mail met een melding dat uw factuur klaar staat. Op MijnOrganisatie kunt u de factuur en factuurspecificaties bekijken en downloaden

Automatische incasso
U kunt er voor kiezen om uw factuur te betalen via automatische incasso. U regelt dit één keer en heeft er verder geen omkijken naar. Op elk gewenst moment kunt u de automatische incasso ongedaan maken.

Ik wil gebruik maken van automatische incasso