U heeft antwoord gekregen maar bent het niet eens met de reactie. Wat kunt u doen?
U kunt ons laten weten dat u het niet eens bent met de reactie of beslissing. Dit kan online, telefonisch, schriftelijk of via chat. In uw reactie geeft u duidelijk aan waar u het niet mee eens bent. Wij beoordelen uw klacht dan opnieuw, eventueel in overleg met onze juridische afdeling. U ontvangt binnen 4 weken een antwoord. Er zijn dan 2 mogelijke uitkomsten:
- Wij vinden dat u gelijk heeft, uw klacht is in dat geval gegrond. U krijgt schriftelijk een reactie van ons.
- Wij vinden dat u geen gelijk heeft, uw klacht is in dat geval ongegrond. U krijgt schriftelijk een reactie van ons.
Bent u het niet eens met de beslissing van PFZW? Geef dit dan aan ons door. Op pfzw.nl/klachtenregeling vindt u onze klachtenprocedure. Daarin leest u:
- Hoe u een klacht (opnieuw) indient
- Binnen welke termijn u antwoord kunt verwachten
- Wat u kunt doen als u het niet eens bent met onze reactie.