05-11-2024 | Opnieuw hebben we een hoge score gehaald bij een onderzoek op de Gouden Oor-standaard naar onze klantgerichtheid: een beoordeling van 4 van de 5 sterren. Dit betekent dat onze klanten zich gehoord voelen en dat hun feedback leidt tot verbeteringen. We vinden het niet alleen belangrijk om goed te luisteren, maar ook om te blijven werken aan het verbeteren van onze dienstverlening. Het onderzoek werd uitgevoerd door Vedas Quality Certification.
Wat deze prestatie bijzonder maakt, is de samenwerking tussen verschillende afdelingen. Het gaat dus niet alleen om de klantenservice maar het is echt een teamprestatie van iedereen in de organisatie. Klantgerichtheid is echt onderdeel van de organisatie benadrukt het onderzoeksrapport: ‘De stem van de klant speelt een vanzelfsprekende rol in de hele organisatie.’
Wij investeren ook in technologie om de klantbeleving te verbeteren. Zo helpt een chatbot met 99% nauwkeurigheid onze klanten sneller en efficiënter. Kan de chatbot niet helpen, dan gaat de deelnemer (tijdens kantoortijden) door naar de live-chat met één van onze medewerkers. Persoonlijk contact blijft natuurlijk altijd mogelijk. Zo blijven we ook in de toekomst bouwen we aan de beste dienstverlening voor onze klanten.
Stichting Gouden Oor helpt organisaties om beter naar hun klanten en medewerkers te luisteren. Ze geven advies en trainingen over hoe je actief kunt luisteren en feedback serieus kunt nemen. Zo zorgen we voor tevreden klanten en medewerkers.