In juni 2021 werd voor de negende keer een audit voor de Gouden Oor Standaard uitgevoerd bij onze klantcontactorganisatie. Daarbij werd na uitgebreid onderzoek wederom het hoogste niveau, “Niveau 3, Excellente praktijk” behaald.
Onze klantcontactorganisatie hebben wij uitbesteed aan PGGM. We laten onafhankelijk toetsen of PGGM daadwerkelijk goed luistert én aan de slag gaat met telefoontjes, e-mails en chats van pensioendeelnemers en werkgevers. Deze audits door Stichting Gouden Oor laten we doen omdat we onze dienstverlening willen blijven verbeteren.
De certificering door Stichting Gouden Oor gebeurt één keer per drie jaar. Daarnaast wordt elk jaar een tussenaudit gedaan om te zien of de organisatie nog aan alle voorwaarden voldoet. Al sinds 9 jaar is PFZW in het bezit van het Gouden Oor Certificaat. Daarmee staan we in de top 3 van Nederlandse organisaties die het beste naar hun klanten luisteren.